Inflatie de fotografie

EN: photography inflation

Conceptul ce se referă la creșterea numărului de fotografii realizate în fiecare an este numit inflație de fotografie sau hiperinflație de fotografie.


 

Pană în anii 1920 în dorința de integrare în lumea artei, fotografia a fi prezentată ca un obiect unic, precum pictura. Acest lucru s-a schimbat în jurul anilor 1920 odată cu apariția curentului numit “noua viziune” (New vision – Bauhouse). Acest curent de gândire milita pentru valorile specifice ale fotografiei, una dintre acestea fiind natura repetivitatea a tirajului fotografic, această proprietate este numită inflație de fotografie, pentru ca un negativ rezulta într-un număr mare de copii.

Aceasta idee este preluata și de Pop-Art unde ideea de repetare conceptuală a tirajului este transformată în obiect grafic (icoană).

Mentiunile Editorului

Index IN236

Bibliografie

Resurse relevante pentru documentarea definitiei cuvantului "Inflatie de fotografie" de pe FotoDex.ro
Tags: , , , ,

  1. 'Photo-Inflation': Image Profusion in German Photography, 1925-1945 - History of Photography
  2. http://www.popphoto.com/news/2013/05/how-many-photos-are-uploaded-to-internet-every-minute
  3. http://petapixel.com/2014/06/27/problem-word-inflation-world-photography/

6 Definitii Aleatorii